MARA Love Naturally

 Herkese merhaba!

Bu kez hem oje severleri hem de veganları mutlu edecek bir post ile geldim. Mara Kozmetik'in ilk %100 vegan ve %85 bitkisel içerikli oje serisi Love Naturally tam da size göre. Seride 6 ayrı renk bulunuyor. Vegan ve bitkisel içerikli ojeler olduğu için ojeler isimlerini de ağaç isimlerinden almışlar; Bambu, Ladin, Çam, Ihlamur, Palmatum ve Kestane.



Çam ve Palmatum simli yapıda, Bambu, Ladin ve Kestane opak yapıda ve Ihlamur sedefli yapıda ojeler. Ben bu yazımda sizlerle Bambu, Çam ve Palmatum isimli ojeleri paylaşıyorum.




Ojeler aşırı örtücü ve çabuk kuruyan yapıdalar. Tek katta kapatmalarına rağmen 2 kat uyguladığımda çok daha parlak ve pürüzsüz duruyorlar. 




15 ml'lik şişeleri ve tahta kapakları ile şık ve gösterişli ambalaja sahip olan bu serinin diğer renklerini de paylaşmamı isterseniz, yorumlarda paylaşabilirsiniz.

Sevgiler :)(:

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.