MARA NUDE Serisi

Herkese merhaba!

Mara Kozmetik ürünlerini o kadar çok seviyorum ki Mara NUDE serisi ile yayınıma devam etmek istiyorum. Seride 4 ayrı renk bulunuyor.




Bu seri resmen benim için üretilmiş gibi. Nude tonlarını o kadar çok seviyorum ki bu seriye de resmen aşık oldum. Ojelerin isimleri de ayrı güzel; Rose Bud, Terracotta, Natural Nude ve Warm Grey.




Ojeler opak yapıda ve tek katta örtücüler. Ben 2 kat uygulamak istedim. Top coat kullanıldığında daha da kalıcı ve parlak oluyorlar. Kuruma hızını sevdim.




Dört renk de hem günlük kullanıma hem de her mevsim kullanıma çok uygun. Tırnakları temiz ve bakımlı gösteren oje arayışındaysanız bu seriye bakabilirsiniz.




Son olarak 11ml'lik şişedeler ve  ambalajlarını sade ve şık buldum. Daha fazla nude oje paylaşmamı isterseniz yorumlarda paylaşabilirsiniz.

Sevgiler :)(:

Yorumlar

  1. gray rengi güzelmiş indirimde falan bulursam alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel tırnaklarında görmeyi dört gözle bekliyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.