Alışveriş - Koton

Paylaşmaya epey geç kaldığım bir yayınla sizlerleyim. O kadar geç kaldım ki alışverişim sırasında aldığım ürünlerin fiyatları şu anda indirimde :) Lafı fazla uzatmadan ürünlere geçiş yapayım.


Instagram'da ki fotoğraflarımdan aşina olduğunuz siyah- beyaz etnik desenli, yanları cepli elbiseyi 59.99 TL'ye almıştım.


Beyaz bisiklet yaka elbiseyi özel günlerde giymek için 99.99 TL'ye almıştım. İçerisindeki ince astar pamuklu kumaş ve üzerindeki delikli dantel kumaştan oluşuyor.



Lacivert yaka detaylı, yanları cepli elbiseyi 79.99 TL'ye almıştım. Kumaşı keten ve içi astarlı.


Lila renkli tshirtü 17.99 TL'ye aldım. Kumaşı pamuklu, ince ve rahat. Bu sezon çoğunlukla elbise aldım. Çünkü sıcaklarda çok daha rahat oluyor. Giy ve çık :) Ara ara yaptığım alışverişleri paylaşmayı düşünüyorum. Şayet unutmazsam yeni postlar her an gelebilir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.