Jupitoo Cat Eye Güneş Gözlüğü

Merhabalar,
Geçen haftalarda Jupitoo firmasından bir mail aldım. Denemem için güneş gözlüklerinden göndermek istediklerini ve yorumlarımı merak ettiklerini söylemişlerdi. Ben de web sitelerinden beğendiğim bir güneş gözlüğünü seçtim.
Güneş gözlüğü toplamda 1 ayda elime geçti. Aslında 2 haftada Türkiye 'ye geldi fakat 2 hafta da gümrük paketi elinde bekletti.


Seçtiğim kedi gözü güneş gözlüğünü 2058 kodu ile Web sitelerinden arayabilirsiniz.
Öncelikle gözlük sağlam ve kaliteli siyah kutu içerisinde geldi. Kutuyu açtığımda içerisinden aynı şekilde sağlam ve siyah renkli gözlük kabı, gözlük temizlenme mendili ve gözlük saklama torbası çıktı.


Kedi gözü gözlük, şeffaf çerçeveli ve gümüş renkli ayna camlı. Son zamanlarda ayna camlı güneş gözlükleri revaçta olduğundan, seçimim ayna camlı olandan yana oldu.
Güneş gözlüğünü ben çok beğendim. Kaliteli kemik çerçevesi var ve kırılmaz camlı. Rahatlıkla yaz kış kullanabileceğim bir model.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.