Alışveriş - Karakter Dükkanı

Okul dönemine girmemizle birlikte blogda fazla aktif olamadım. Malumunuz 1. Sınıfa başladık ve yoğun bir maraton halindeyiz. Bora Çınar yaşıtlarına göre biraz daha ufak kaldığı için adaptasyon sorunu yaşar mıyız diye korkuyordum. Ancak işler beklediğimden çok daha iyi ilerliyor. Hatta öğretmenimizin dediğine göre çok başarılıyız. İnşallah başarıları katlanarak önümüzdeki senelerde de devam eder.

Durum böyleyken oğlumun başarılarını ödüllendirmek için arayışlara girdim. Sevdiği bir karakterin ürünlerini almaya karar verdiğimde ise tabi ki ilk ve tek adres Karakter Dükkanı'nda arayışlarım son buldu. Cumartesi günü siparişlerimi oluşturdum ve bugün yani Pazartesi günü biz evde yokken kargomuz çoktan gelmiş bile :) Oğlum okuldan gelir gelmez kutuyu hızlıca açtı ve çok mutlu oldu. En sevdiği karakter olan Örümcek Adam koleksiyonundan seçmiş olduğum ürünlerin hepsini ayrı ayrı beğendi ve hemen denedi :)


Şimdi geçelim siparişimin detaylarına. Örümcek Adam Kostümü, Örümcek Adam Çelik Matara ve Örümcek Adam Porselen Takımı olmak üzere toplamda 3 ürün seçtim. 


Bora Çınar kendine ait tabak ve bardaklarda yeyip içmeyi sevdiğinden, ona hep ayrı takım alırım. Daha önce Arabalar ve Pepee çizgi filmlerine olan hayranlığından dolayı Şimşek Mc Queen ve Pepee 3'lü yemek takımı almıştım. Bu kez de Örümcek Adam 3'lü yemek takımı seçtim. Setin içerisinde tabak, kase ve bardak bulunmakta. Ürünler seramik ve bulaşık makinesinde yıkanabiliyor. En önemlisi sağlığa zararlı hiçbir madde içermiyor.


Bora Çınar su içmeyi çok seven bir çocuk ve hemen her çeşit matarası mevcut. Matara seçerken içerisinde zararlı madde olmayan ve koku yapmayan ürünler seçmeye dikkat ediyorum. Bu nedenle de Örümcek Adam figürlü çelik matarayı Karakter Dükkanı güvencesiyle hemen seçtim. Ürünün dışı sert plastik ve içi çelik malzemeden yapılmış. 600 ml su alabilmekte ve koku yapmıyor.


Oğlumun görünce en çok sevindiği ürünü en sona sakladım :) Örümcek Adam kostümünü uzun zamandır istiyordu. Ben de madem ödüllendiriyorum en çok istediği şeyi alayım dedim. Kostüm 7-9 yaş arası çocuklar için esnek kumaştan yapılmış. Tulum şeklinde giyiliyor. Bir adet gözleri ve ağzını açıkta bırakan maskesi ile geliyor. Ayrıca kirlendiğinde çamaşır makinesinde yıkanabilmekte.


Biraz da hem müşteri hizmetlerinden hem de hızlı kargosundan çok memnun kaldığım, Karakter Dükkanı web sitesinden bahsetmek istiyorum. Kostüm, Figür, Oyuncak, Parti, Okul, Mevresim, Giyim, Çocuk Odası, Beslenme ve Kırtasiye olmak üzere bir çok ürün grubuna sahip. Tüm ürünler %100 Orjinal Lisanslı ve ürün garantili. Gönül rahatlığıyla bebeğinize, çocuğunuza hatta kendinize alışveriş yapabilirsiniz. Örneğin ben bir sonraki alışverişimde sepete kendim için de ürünler atmayı düşünüyorum :) 


70 TL  ve üzeri alışverişinizde kargo bedava ve siparişi verdiğiniz aynı gün ürünler hiç bekletilmeden kargoya veriliyor. Kredi kartıyla alışveriş yapabileceğiniz gibi, kapıda ödeme seçeneği de mevcut. Beğenmediğiniz ürün olduğunda ücretsiz iade veya değişim de yapabiliyorsunuz. Ayrıca alışverişiniz sırasından kafanıza takılan soru işaretlerini gidermek için danışabileceğiniz, kısa sürede cevap veren canlı destek hattına sahip bir site. Siz de çocuğunuzun sevdiği karakterlerin ürünlerini sipariş vermek için Karakter Dükkanı'na bir tık uzaktasınız. Eee hadi ne bekliyorsunuz?

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.