En Güzel Hatıra SouFeel

Daha önce blogumda SouFeel ile hikayemi oluşturup buradaki yazımda sizlerle paylaşmıştım. SouFeel ikinci kez 6 parça üründen oluşan bir hikaye oluşturabileceğimi söylediğinde, bunun daha anlamlı ve oğluma kalıcı bir hikaye olmasını istedim.  Ürünleri de bu doğrultuda seçtim.

Ürünler oldukça korunaklı bir paket içerisinde, yanında 925 ayar gümüş olduğunu, 365 gün içerisinde değişim yapabileceğinizi ve detayları anlatan garanti belgesi ile birlikte geldi.



Seçtiğim ürünler 1 adet fotoğraflı charm kolye, 1 adet yazılı kolye, 2 adet halhal bileklik ve 2 adet charm. Böylelikle toplamda 6 ürünü seçmiş oldum.


Ürünlere daha yakından bakacak olursak, fotoğraflı charmı, kolye ucu olarak seçmek istedim. Uzun zamandır, büyüdüğünde oğluma hatıra kalabilecek, kilitli ve içerisine fotoğraf koyulabilen kolye arayışındaydım. SouFeel web sitesinde de kişiselleştirilebilinen, kilitli kalp kolye ucunu görünce hemen sepete ekledim.


İçerisindeki fotoğraftan, kapağın iç tarafına yazılmasını istediğiniz yazının boyutuna ve sitiline kadar herşeyi kendi isteğinize göre tasarlayabiliyorsunuz.


Ben, oğlumun 1. yaş gününde çektirmiş olduğumuz fotoğrafımızı, siyah beyaz olarak ekledim ve kapağın iç kısmına oğlumun adını ve doğum tarihini yazıp, küçük bir kalp simgesi ekleyerek charmımı oluşturdum. 


Yazılı kolye seçiminde ise yuvarlak bar kolye ucunu seçerek, çekirdek ailemin isimlerini yazdım. Yazı stili ve boyutunu da kendim tasarladım. Sonradan keşke küçük bir sonsuzluk simgesi de ekleseydim diye düşündüm ama çoktan işlemi tamamlayıp siparişi vermiştim :)


Son olarak 2 adet halhal bileklik seçtim ve üzerine 2 adet charm ekledim. Beni Instagram'dan takip ediyorsanız, geçen sene yaptırdığım dövmemi görmüşsünüzdür. Sol omzuma, oğlumun adını yazdırıp yanına 3 tane kuş ekletmiştim. Ona ithafen kuş tüyü charmı seçtim.



Son olarak seçtiğim charm ise kalp ve anahtar. Gönülden ettiğimiz tüm duaların kabul olacağına inanıyorum. Bu nedenle gönül kapılarımın sonuna kadar açık olduğunda, her dileğimin kabul olacağını simgeleyen bir sembol ile hikayemi tamamladım.


Siz de kendi hikayenizi oluşturmak isterseniz hemen SouFeel web sitesini ziyaret edin. Ayrıca siparişiniz sonunda %5 indirimden faydalanmak isterseniz BLOG5 kupon kodunu ekleyebilirsiniz. Üstelik $49.00 ve üzeri alışverişlerde kargo bedava. Ürünleri 365 gün içerisinde iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.