Balmi Dudak Balmı

Sizlere şeker mi şeker,mis kokulu bir ürün tanıtmak istiyorum.Watsons'un yılbaşına özel olarak getirdiği ve tüm mağazalarında geldiği gibi tükendiği Balmi dudak balmının uzun zamandır tekrar gelmesini bekliyordum.Talep fazla olunca Watsons 14 Şubat Sevgililer Gününe özel tekrar getirmiş.Bende sırf  Balmi almak için tuttumWatsons yolunu :) Öncelikle çok şirin küçük bir pakete sahip.Anahtarlığa,çantanın bir köşesine takmak için küçük bir askısı var.Fiyatı:9.9 TL


4 farklı çeşidi (çilek,frambuaz,nane,hindistan cevizi) var bu güzelliğin.Benim aldığım frambuazlısı.Öncelikle paketi açtığımda her yeri mis gibi dayanılmaz yenilesi bir koku sardı.Enfes bir tadı var.Dudakta renk vermiyor.İster sadece bunu sürüp çıkılabilir,istenirse de mat rujların altına baz olarak kullanabilirsiniz. Bana göre tek eksi yanı bittikçe sürülmesinin zor olacağı.Parmakla anca sürülür.Bu da ne kadar hijyenik olur artık siz karar verin.


Bunların dışında itiraf etmeliyim ki paketinin şirinliği nedeniyle aldım ama nemlendirmesini çok sevdim.Haftalardır kurumuş,çatlamaya yakın olan dudaklarımı adam etti.Bir tane de bende olsun istiyorsanız tükenmeden en yakın Watsons mağazasından edinebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.