Lip Monthly - Eylül Paketi

Geleli 2 ay olmasına rağmen, Lip Monthly Eylül paketini paylaşmak maalesef bugüne kaldı. Yoğun okul temposundan o kadar yorgun düşüyorum ki bir türlü yazmaya fırsat bulamıyorum.


Lip Monthly, her ay farklı bir konsept ile çalışan ülkemizden aşina olduğumuz Lila Kutu, Vanilya kutu tarzında aylık sistemle çalışan bir firma. Ancak ürünler paket yerine her ay farklı desenli bir makyaj çantası içerisinde geliyor. Ağustos ayında üye olduğum için bana Eylül paketi geldi. Lip Monthy paketleri aylık 12.95 $ değerinde. İlk kez üye olanlara site indirim uyguluyor. Ben de indirim ile kargo dahil 5 $'a pakete sahip oldum. Ürünler yurt dışından geldiği için yaklaşık 1,5 ayda elime ulaştı. Gümrükte bir problem çıkmadı ama bir daha ki sefere çıkmayacak anlamına gelmiyor.


Şimdi gelelim Eylül ayı paketinin detaylarına. Mor temalı makyaj çantasının içerisinden 4 parça ürün veher ürünün orjinal fiyatlarının yazılı olduğu tanıtım kartı çıktı. 
Ürünler;
  • Shop NCLA, tırnak stickerı,
  • ModelCo, dudak kalemi,
  • JCat, lip tint,
  • Starlooks, crayon ruj,


Lip Paint Queen Of hearts lip tint, koyu mor renge sahip. Saatlerce kalıcı özellikte ve fırçayla uygulanabilmekte. Biraz sıvı bir yapıya sahip. Tek başına kullanabileceğiniz gibi, farklı tonlardaki rujlarla birlikte de kontrast yakalayabilirsiniz. Ancak J'Cat markası Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka olmasına rağmen, lip tintin korkunç, kimyasal bir kokusu var. 😷
Lila renkli lip crayon, adının hakkını veriyor. Adeta pastel boya gibi hem kokulu hem de dudakla bütünleşmeyen bir yapıya sahip.😕 Ten rengi dudak kalemi, paket içerisinde sanırım en sevdiğim ürün oldu. Hem tek başına hem de rujlarım ile birlikte uyguluyorum. Dudakta çok güzel duruyor. Kalıcılığı fazla değil ancak yine de sevdim.


Tırnak stickerları, makyaj çantasıyla aynı renk ve desende. Arkasındaki yapışkan sayesinde uygun olan tırnağa kolayca yapışıyor ve yanında gönderilen törpü ile fazlalık kısımları törpülenebiliyor. Kalıcılığı pek fazla yok. Uç kısımlarından kısa sürede çıkıyor. 


Sanırım en yanlış ayı seçmişim. Dudak kalemi hariç diğer ürünlerden hiç memnun kalmadım. Diğer aylar da çok daha güzel ürünler çıkıyordu. Eğer ki kayda değer bir indirim yaparlarsa tekrar paket alabilirim. Aksi taktirde alacağımı düşünmüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.